Zmiany, zmiany, zmiany

     Gdyby ktoś zastanawiał się co u mnie to niech wie, że przede mną wiele zmian, które mogą zawarzyć na moim życiu. 

      Mam przed sobą trzy egzaminy praktyczny na ogrodnika, maturę i na florystę. Także nie zależnie co się stanie trzymajcie za mnie kciuki. Chociaż nie wiem, czy do nich podejdę. Dlaczego? Ponieważ znajoma babci powiedziała, że do Polski przyjeżdża do rodzina poszukująca opiekunki do dzieci. Gdzie? W Dubaju. Jak na młodą osobę mam spore doświadczenie z dziećmi więc myślę, że mam szansę. Jeśli to wypali odkładam egzaminy na za rok. Może ktoś stwierdzi, że to szalone, ale hej mam stracić taką szansę i siedzieć w domu na tyłku i tylko marzyć obywając się smakiem?

     Od taty dostałam propozycje zamieszkania w Wiedniu lub Monachium. Dlaczego? Bo zauważył, że w Polsce się męczę wszystko tutaj zaczęło mnie przytłaczać. Moja relacja z tatą jest skomplikowana, często obiecuje i nie spełnia obietnic, więc mam nadzieje, że to wypali. Najpierw musiałabym po zdawać wszystkie egzaminy, po czym będę próbowała się dostać na studia za granicą.

    Mamie zamarzył się pierwszy w życiu tatuaż.  W momencie, gdy o tym mówiła stwierdziłam, że sama jestem gotowa go posiadać. Mam wybrany wzór, ale zobaczymy jak to wyjdzie może w tym roku albo przyszłym moją skórę będzie zdobił polny kwiat. Już widzę zaborcze reakcje babć, ale w końcu to moja skóra.

     Zmieniłam mojego neurologa, u którego leczyłam się trzy lata, na psychiatrę. Pani doktor, u której teraz się leczę zdziwiła się, że dopiero teraz przyszłam na leczenie psychiatryczne. Stwierdziła, że jestem bardzo zaniedbana psychicznie. Przepisała mi inne leki, doradziła mi staranie się o rentę chociaż częściową i skierowała na badania psychologiczne i intelektu. Staranie się o rentę już rozpoczęłam. Po badaniach dowiem się jaką formę terapii dobierzemy do moich potrzeb.

      W maju czeka mnie wizyta u bariatry. Pewnie wiele osób zastanawia się kto to jest. Już mówię. Jest to lekarz ze specjalizacją, która polega na operacyjnym zmniejszaniu żołądka. Zamierzam starać się o zmniejszenie żołądka. Ważę stanowczo za dużo, a diety i ćwiczenia nic nie dawały. Jednak nie wiem, czy zostanę dopuszczona do operacji przez schizofrenie.

     Dobra już ostatnia nowość na dziś wielkimi krokami zbliża się podcast, który będzie poruszał tematy już poruszone przełożone na podcast lub całkowicie nowe lecz w tematyce bloga. Kiedy tylko ruszy dam znać na blogu ;)

Komentarze

  1. Witaj. Jestem tu nowa. Przeczytałam twój blog i dobrze Cie rozumie. Słuchaj też mam problemy podobne do twoich i radziłbym unikać operacji to nie jest żadne rozwiązanie. Przy takich schorzeniach łatwo o otyłość i cukrzyce itd. . Warto robić ogólne badania co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałaś stosować Metformine?? może warto pogadać z lekarzem . Dobry lekarz ogólny, ginekolog.,psychiatra, dietetyk działający wspólnie mogą zadziałać na korzyść. Neurolodzy to już inne schorzenie. Podstawowym lekarzem w tego typu schorzeniach jest psychiatra i psycholog. Opowiedz coś o tym wyjeździe za granicę. Jestem ciekawa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Polecam Ci pracę jakąkolwiek na początek może być to nawet roznoszenie ulotek, call center, praca portiernia, sprzątanie. Florysta ogrodnik. To. Też dobry zawód,ktory.masz.Praca to najlepsza. Terapia bo. Człowiek się uczy kontaktu z. Ludźmi I Przełamania się. Najgorsze dla schizofrenika Jest nuda i nic nie robienie.. Większość schizofreników. To Bardzo mądrzy ludzie i powinno. Się im. Stwarzać miejsca pracy bo są to wiekszosci pracowici. I dobrzy ludzie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Domowy Escape Roome dla fana Harrego Pottera

Mam 22 lata i nigdy nie byłam w związku

Schizofrenia na Youtube